rel="external" ve rel="nofollow" bu şekilde kullanınca validator hataları veriyor ve seohocasına ve çeşitli makalelerde rel="external,nofollow" yapmasını önermiş fakat ondada hata veriyor, ben rel="external nofollow" şeklinde kullansam sıkıntı olur mu acaba ozaman hata vermiyor rel="external" kullanma sebebimde target tagınını kullanmamak için