Şu katipler sitesinde abartısız tüm yorumları okumuşumdur. Bu şekilde alma ihtimalleri olduğu için ekstra soruyorlar. Mesela 2 soru soralanlar elenmiş. Abarsız hepsi. 5 soru sorulanların çoğunluğu alınmış. Hangi yazıydı bilmiyorum, ama okudum.
doğrudur .Benden az yazanlar bile katip olmuş ne diyelim işte .hayırlısı bakalım