zamanında klavyeyi geçtim .Mülakatta 8 tane soruyu sorunca bir an şaşırdım.Bazı kişilere tek soru bize özel 8 soru heralde .Neyse ki olmadı .Her şey mülakatta bitiyor bence.
Şu katipler sitesinde abartısız tüm yorumları okumuşumdur. Bu şekilde alma ihtimalleri olduğu için ekstra soruyorlar. Mesela 2 soru soralanlar elenmiş. Abarsız hepsi. 5 soru sorulanların çoğunluğu alınmış. Hangi yazıydı bilmiyorum, ama okudum.