Reacher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kusura bakmayın attım şimdi Ali adında yorum
Hayır hocam hala Ali adında yorum bulunmuyor

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:22:44 -->-> Daha önceki mesaj 22:13:26 --

kulturkankiler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orcuntuna hocam, selamet adı ile yorum yaptığım, aynı konuya tekrar yorum yaptım, bir yerlerde bir aksilik oluyor ama bende anlamadım.
http://www.turboindir.org/2015/02/si...13623813371866
hocam hala indirgen.org sitesine selamet adında yorum yapılmamış lütfen 3. deyişim 2 günün telafisini yapar mısınız dünde dedim yapmamışsınız