ferhatkanat hocam yorum bıraktım ama saat gece 12 yi geçtiği için 15 i diye geçmiş olabilir. yada güvenlik kodunu girerken bir sorun olm uştur. aynı konuya 14 üne ait tekrar cem duran olarak yorum bıraktım. bugünkü yorumları 15 ine ait bugün ayrıca yapacağım.
http://www.indirgen.com/4120-FileZilla.html?yorum=evet