Bugün tüm kağıtları vs. imzaladık haftasonu olduğundan ötürü işlem yapamamaktayız. Biliyorum gecikme için özür dileriz hafta içi büyük ihtimal aktif olacağız.
Kullanabilmek için göndermemiz gereken bir belge var mı ? kimlik fotok. , vergi levhası vb. var ise nelerdir ö.m ile veya alıntı yaparak iletebilir misiniz?