Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün tüm kağıtları vs. imzaladık haftasonu olduğundan ötürü işlem yapamamaktayız. Biliyorum gecikme için özür dileriz hafta içi büyük ihtimal aktif olacağız.
Kullanabilmek için göndermemiz gereken bir belge var mı ? kimlik fotok. , vergi levhası vb. var ise nelerdir ö.m ile veya alıntı yaparak iletebilir misiniz?