Ya geçiniz bunları arkadaşlar..ovh dan serverım var 90ms ping süresi..Türkiyede 50-60ms..ilk tepki süresidir bu sonrası seri bir şekilde veri gelir..yani süreki 90ms de bir veri göndermez serverlar..böyle bir mantıkda yok..belki switchle alakalı bazı kayıplar konuma göre vs olabilir ama bunu farketmezsiniz..zaten bu süre çok uzun olursa fiberin anlamı olmaz..ışığın hızı belli..tamamı fiber network bu işlerin..ilk tepki süresi biraz düşük olsun yeterli..

gerisi boş..bu aynı ilk internete bağlanmaya benziyor..internete bağlanırken bekliyorsunuz değilmi? buda aynı şey..sonrası sürekli bağlısınız..demek istediğimi anladınız umarım..ona bakarsanız bir sürü switchden geçiyor bir sürü sistem..benim baktıgım şey tepki süresidir..