yasaronal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farklı sularda yüzerken, 3-4 yıldır neinternet ile çalışmaya başladım, kafam rahat...
maşallah netinternet için kötü birşey diyene denk gelmedim. Ben de Türkiye ye taşıyayım o zaman