Konu
Ttnetle Sözleşmem Doluyor Ne Önerirsiniz?
12-02-2015, 23:30:52
#6
constantine38
Süperonline çok geç bağlar hattı. Müşteri hizmetleri sıfır. Yine ttnet bence.
XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi