gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam parasını ödediğim bir server neden kapanır ?

faturayı ödememiş . Bu arada kendisi skype da online ama yazılanlara cevap vermiyor . Offline numarası yapıyor
hocam ben birşey demedim zaten arkadaşı bende görüyorum skype tan giriyor sürekli.