Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yukardaki mesajımdaki fonksiyonu dener misiniz?
Kullanıyorum fakat yine dosya yokmuş gibi tepki veriyor adım adım echo ile yazdırıyorum zaten fonksiyonsuz da boşluk yerine %20 geliyor ama indirirken neden böyle oluyor?

Rica etsem kontrol edebilirmisin? ben mi yanlış anlatıyorum acaba