yukardaki mesajımdaki fonksiyonu dener misiniz?
Kullanıyorum fakat yine dosya yokmuş gibi tepki veriyor adım adım echo ile yazdırıyorum zaten fonksiyonsuz da boşluk yerine %20 geliyor ama indirirken neden böyle oluyor?
Rica etsem kontrol edebilirmisin? ben mi yanlış anlatıyorum acaba