fRtkmR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para birimi ayarlarınızın bir caps'ını koyarsanız daha kolay yardımcı oluruz
https://i.hizliresim.com/XB4yN3.png

Bakınız hocam

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:41:54 -->-> Daha önceki mesaj 13:40:38 --

crazykurba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uluslararası TL para birimi TRY olmalıdır.
TRY olarak ekli ben TL oalrak dile getirdim.

https://i.hizliresim.com/XB4yN3.png