dukkha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O oyunların çok üstünü oynadıgım canavar kasamı satıyorum mac alacagım için.

https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...satiyorum.html

İlgilenirsen görüşebiliriz.
Hocam masaüstü'm zaten mevcut sağolun