Konu
Düzenli Yorum Dayanışması
12-02-2015, 00:01:09
#25
nevsehirden
Tüm sitelere nuri adıyla yorum yapıldı. Blogspot tabanlı iki siteyede kendi adım soyadımla yorum bıraktım. E... Ü... adıyla