Hiç şaşırmadığım bir durum. Allahtan önceden durumu kestirdik de yedek aldık. Ürün tesliminden sonra kendisine ulaşmak işkenceydi. Bir sorunu hallettirmek ayrı bir zulüm. Zaten kendisi bu konuyu da okuyordur. Varsa hakkımız haram olsun, o kadar yani. Bu kendisiyle ilk mağduriyetim değil. Ama suç bizde ki hala kendisine güvenip kendisiyle çalışmaya devam ettik.

Umarım yanılırız da server tekrar açılır ve son güncel yedeği alırız.