benimde sitelerim kapandi su anda zaten bekliyordum boyle bisey olacagini insan 1000-10000 icin adini lekeler mi ? allahtan hemen hemen her gun yedek aliyordumda fazla kaybim olmayacak ancak ortada verdigim 2 aylik bir ucret var hangi akla hizmet verdim 2 aylik pesin onuda bilmiyorum benden borc istedi dedim o kadar yok ama istersen 2 aylik gondereyim goruyom durumu sikisik yada kotu ama insana iyilik yaramiyormus bunu serkanin sayesinde anlamis oldum daha oncede sorun oldu hep dedim insanlik halidir hata yapmistir adamla 3 yildir calisiyorum ancak geldigimiz son noktada bende dolandirdigimi hissetmeye basladim ustelik boyle bir sorun 6-7 yildir hic basima gelmedi serkanin sayesinde bu bir ilkte olucak bugun baska makineye tasiyacagim sitelerimi ve olurda serkan geri donecek olursa 2 aylik ucretimi geri odemek zorunda yoksa baninin acilmamasi gerekiyor herkeze gecmis olsun arkadaslar