Muratdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık iki haftadır hiç bir şekilde cevap alınamıyor.Böyle olucağı belliydi.Daha dün ssh den linsans sorunu onu kendimiz aldık bugünde tüm sunucu kapandı.40 site var hepsi kurumsal ve şuan hepsi off durumda.Ofis adresine gidiyoruz şuan.İnşallah oradalardır.
ofisi ziyareti sonrasında bilgi verirseniz bende bir ziyaret düşünüyorum