Yaklaşık iki haftadır hiç bir şekilde cevap alınamıyor.Böyle olucağı belliydi.Daha dün ssh den linsans sorunu onu kendimiz aldık bugünde tüm sunucu kapandı.40 site var hepsi kurumsal ve şuan hepsi off durumda.Ofis adresine gidiyoruz şuan.İnşallah oradalardır.