Üye olurken sözleşmeyi okudunuz mu ? Sözleşmede her ay çekileceğini belirten bir yazı varsa ve siz bu sözleşmeyi kabul ettiyseniz adamlar hakkı. Sizin mağaza açıp bırakmanız adamları ilgilendirmez tek tek girip kontrol edecek halleri de yok sizin girip bakmanız lazımdı. Dolandırıcılık ta değil bu yapılan sizin ilgisizliğiniz.