Bunu buraya yazmak istemezdim ama kendisine yeteri kadar zaman ve insiyatif kullandığımı düşünüyorum. Kendisi dolandırıcıdır. Şu anda forumda zaten banlandığı için herhangi bir şikayet konusu açma gereği duymuyorum. Ki zaten benim hesabım kendisiyledir forumla bir alakası yok. Sitesi netsunucu.net üzerinde barınan var ise bir an önce farklı bir firmaya geçiş yapmasını tavsiye ederim. Ki yarın bir gün piyasaya olan BORÇLARINDAN ötürü kendi sunucuları da kapanacaktır. Bu laflarım da sizedir Serkan (Yorumcu) efendi; Her insan batar çıkar. Dünya halidir, biz de insanız halden anlarız. Ama gelipte anlatmayı bileceksin. Yalan dolanla yaptığın işler, tutmadığın sözler hiçe sayılamaz. İnsanların hakkını ve emeğini, iyi niyetlerini suistimal ederek kullanmak ne demekmiş yakın zamanda anlayacaksın.