Arkadaşlar dün R10'da sanırım bir sorun vardı sürekli deneme rağmen host hatası alıyordum. O yüzden yorum atamadım. Diğer gezinti gruplarında gezintilerimi tamamladıktan sonra tekrardan ip değiştirip yorum atacağım.

8 Şubat yorumu can ismiyle atıldı...

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:16:09 -->-> Daha önceki mesaj 21:49:57 --

Oğuz ismiyle yorum yapıldı - 9 Şubat