Merhabalar bir
e-ticaret sitemiz var, günde yaklaşık 10 gb band tükemini ile karşı karşıyayız reklamlara çok yüklenildiğinde günlük 7k hit alabiliyor ortalama olarak 5.5k ziyaretçimiz var günlük. ayda çok rahat 300 gb bant kullanıyoruz, halbuki ihs üzerinden genel olarak tasarım ve diğer dosyaları başka sunucudan çekmekteyiz. Elimde bir haftalık PDF raporu mevcut bant kullanımı hakkında. Ne tarz işlemler yaparak bu kullanımı düşürebiliriz, sizce hite göre bu band kullanımı normal midir teşekkürler.