MesoftBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
samsung birdaha para vermeyecegim tek markadır ikidefa aldım abi bukadar dayanıksız ve bu kadar yedek parcası pahalı telefon olamaz telefon 900 lira ekran kırıldı 500 tl istiyorlar yaptırmadım çoluk cocuk olursa oynasınlar diye sakladım

alım satım isi ile hic ugrasmadım ama adamlar hakikaten güzel telefon yapmıslar
Sizden yine az istemişler. S3 çıktığı sırada S2 cihazımın ekranını kırdım komodinden düşürüp. O zamanlar S2'nin üretimi durdurulmuştu fakat bayilerde ve internette bazı sitelerde elde kalan ürünler 800 TL gibi bir fiyattan satılıyordu. Yetkili servis 1100 TL istedi benden