Ne delphisi arkadaşım delirdin mi? Hayatının 6 ayını çöpe atacaksın.Kulaktan dolma bilgiler verip insanları yanlış yönlendirmeyin Allah aşkına ya.
Delphi derken Rad Studio'yu kast ediyordur arkadaş. Sadece Desktop ve Android için değil Iphone içinde kullanılabiliyor.