Buradaki tek log tutan sistem mesajlaşma sistemidir.Mesajlaşma sunucusu üzerinden iletişim kuruyor, dilerseniz onuda sizin kullandığınız bir windows vdsye kurarız ve onunda log tutmasının engellenmesini sağlarız.Müşterileriniz içinde bir program yazılabilir.