Konu ilgimi çekti ve almayıda düşünüyorum. Yalnız kafamı kurcalayan nokta ve bir sorum var.


Kafamı kurcalayan nokta , bu tür masaüstü programlarından herzaman çekinmişimdir. Bilgilerimizin yapımcılara log şeklinde gönderilmediğini ispatlama şansınız var mı.

Diğer bir konu müşterilerimiz içinde böyle bir panel var mı. Ticketlerini cevaplayabilecekleri vs vs