Güncelledim. Kusura bakmayın gecikme için
Emeğinize sağlık. 5.3.10'u güncellemeniz mümkün mü ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:58:47 -->-> Daha önceki mesaj 01:57:26 --
Ayrıca 5.3.10 sadece admin paneli türkçesi bulunuyor benim sistemimde bir çok ingilizce kelime var. Sanırım eski bir whmcs dil paketi kurdum anlamış değilim