Bu kasa son kullanma tarihi yaklaşmış süt gibi, pasta börek yaptırır ama ya kabarmaz ya da yenmez

Kısaca, fiyatı bu ederi de bu. Sehpa olur, ayak koyma yeri olur ama oyun bilgisayarı olmaz.
Bilgi sayar, office programlarını, internet sitelerini falan sayar.. Ama oyun deyince bi durur düşünür
Ayrıca, işlemciyi overclock yapacaksanız belki iş görür. Yapmayacaksanız TIRT.
Ram zaten 70lik dede gibi çoluğun çocuğun eline bakıyor. 800 mhz nedir ?
Ekran Kartı TIRT. Laf edilecek değeri yok.
Harddisk'i arkadaş çöpten falan mı bulmuş ? 160 gb nedir yahu.
Kısaca, paraya yazık.
Müdür bana ucuz yollu oyun bilgisayarı önerebilir misin ? Sanırım burda en önemli etken ekran kartı oluyor. Ben de ekran kartlarından pek anlamıyorum.