2008'den bu yana software developer olarak çalışıyorum.
Flash iş çok yaptım istemeyerek de olsa öğrenmek zorunda kaldım.
2014'den sonra yaptığım projelerin %75'i flash.
Flash'a sadece flash olarak bakarsanız kesinlikle öğrenmeyin.
Ama artık şu bir gerçek... Flash swf'den ibaret değil.
Düz yazılımcı arıyorsanız piyasada çok var.
Siz bir görüşmeye gittiğin zaman Flash ile IOS ve Android app yapabilirim..
yada
Ben html, css ve html5 biliyorum..
demek mi istersiniz.
Flash'ı geleceği bitti, Flash artık kullanılmıyor denilebilir. Ama biraz araştırdığınız zaman öyle olmadığını göreceksiniz.
Not: Hala flash'ı sevmiyorum ama vazgeçemiyorum da.
Konuyla çok alakalı olmayacak ama yazmadan geçemedim.
Hocam Flash candır, sevilmez mi