Merhaba arkadaşlar,
Daha önce ortak arıyorum bölümüne açmıştım konuyu fakat diğer konular daha aktif olduğu için konu fazla görülmedi sanırım.
ioncube pro için lisans alımı yapmayı düşünüyorum.
Fiyatı öğrenci indirim olduğu için 149$ max. 3 kişi olmayı planlıyorum. Sınırsız encode yapabileceksiniz.
Kişi başı 50$ ödeyerek sınırsız şifreleme yapabilieceksiniz. Lisansı ortak aldığım kişiler team ile bilgisayarıma baglanıp her işlemi kendileri yapacak ve geri dönüşüm kutusu dahil dosyaları silme işlemi yapacaklar.
Elbette ki güven konusunda diyeceksiniz ki sıkıntı olmaz mı? Benim r10 üyeliğimi riske atmaya niyetim yok. Teamviewer ile giriş yaptığınızda video kaydı otomatik başlayacak ve elinizde video kaydınız olacak.
Güven konusunda sürekli team ile gelip işlemlerinizi yapıp çıkacaksınız.
Normal pro fiyatı $299.00 benim öğrenci hesabımda $149 dolar düştüğünde almayı düşünüyordum ama ortak alım olursa ihtiyaç doğrultusunda. Toplamda 3 kişiye kadar alım yapabiliriz.
İoncube pro lisansta ip ve domain bazlı lisanslama ve kırılması daha zordur.