Konu
Görüşmede Masaüstü Görüntüsünü Göndermek?
06-02-2015, 23:57:23
#7
kadersiz35
Platin üye
Dediğiniz şey skype de mevcut hocam , biz ekip ile o şekilde konusuyoruz. ben masaüstümü paylasıyorum. KAmeramıda paylasmak ıstersem paylasıyorum.