hocam yaklaşık 3-4 ay önce
ffmpeg kullanarak benzer bi bot yaptım

Sonuçlarımı paylaşayım:

1- izlenme oldukça az oluyor özellikle sadece yazıyı görünce kapatıyorlar yani izlenme süren 5-10 sn istersen 15 dk video koy
2- hali hazırda 1. maddedeki durum olunca hitli video tuttursan bile dislike çok geliyor
3- dislike yetmiyor olumsuz yorumlar küfürler vs de geliyor.
4- sonuçta bot sistemi yaptığımız için her haberi kontrol edemiyorsun bazılarında çok alakasız oluyor. bu da 2 ve 3. maddenin artmasına sebep oluyor.
5- 2 ve 3 maddenin üstünde çok duruyorum sebebi kanalın youtube da dikkat çekiyor incelemeye düşüyorsun sonucunda ya ünlem gelmeye başlıyor yada spam dan kapandı.

sonuç pek verim alamadım aklıma gelen bunlar.

Not: bunlar benim tecrübelerimdir. Kesin böyle olur demiyorum ve iddaa da etmiyorum. belki seninki tutar