Konu
Görüşmede Masaüstü Görüntüsünü Göndermek?
06-02-2015, 20:53:26
#5
deleter20
evet siz deyince ben de hatırladım onlar nasıl yapıyorlar acaba bi bilginiz var mı? hangi programı kullanıyorlar