Konuyla ilgilenen, zaman ayıran, merak eden, fikir veren, konuştuğumuz konuşmadığımız herkese çok teşekkür ederim. R10 yine beni yanıltmadı ve aradığımı buldum diyebilirim.

Şirket oylama için 100 oyluk bir ön çalışma yaptırmak istedi. Bu ön çalışma için de "Yuztb" nick'li arkadaşla anlaşma sağladık. Bir aksilik olmadığı sürece kendisi ile devam edeceğiz diye tahmin ediyorum. Ancak belki farklı bir çalışma istenirse (script vb.) diye başlığı da güncellemek istedim. Gelişmeler oldukça buraya yazıyor olacağım. Yuztb hocam size de kolay gelsin tekrardan.