bu yöntemi kullanan çok ama işe yarar mı bilemem, ben de bi ara bir hafta kadar denedim fakat izlenimler hoşuma gitmediği için bıraktım.
bu yöntem için çok zaman gerekir her gün çalışmak gerekir sürekli takip halinde olmak gerekir. bence farklı bir yöntem bulun kendinize.
Ben uğraşmayacağım hocam zaten botu o yüzden yapıyorum.
2 çeşit bot olacak.
1 tanesi haberlerin urllerini database e koyacak.
Diğeri bu urllerdeki haberleri video yapacak.
5dk da 1 şeklinde ayarlamayı planlıyorum.