Avea , Çinin Samsungu diye tabir edilen ZTE firması ile , inTouch 1 , 2 ve 3 sürümlü telefonlarından sonra birde inTouch 4 adlı telefonu , 619 TL gibi uygun bir fiyatla piyasaya sundu.
İnTouch 1 modelini kullanan ve İnTouch 2 ve 3 sürümleri hakkında yeteri kadar istişare yapan birisi olarak söyleyebilirimki ; bu telefonlar gerek performans , gerek fiyat açısından alınmasını önermediğim telefonlardı.
İnTouch 4ü ilk gördüğüm zaman , diğer İnTouch sürümlerine oranla daha fazla özen gösterilmiş ve uğraşılmış olduğunu anladım ve bu telefonu almaya karar verdim.
Karar verdikten bir kaç gün sonra Aveadan faturaya ek olarak cihazı temin ettim ve kullanmaya başladım.
Dilerseniz detaylı inceleme için
şu adresi ziyaret edebilirsiniz.