Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
[QUOTE=ErdeM;1070123324]Bizdeki asıl sorun biz var olan bir şeyi neden yapmıyoruz, daha iyisini yapalım, alternatifini yapalım dememiz bence, asıl olay olmayan bir şeyin peşine koşmak.
erdem şöyle düşünelim o zaman araba varken başka araba üretmek aptalca o zaman işte bunu demek istiyorum ben yani google var diye arama motoru yapılmaz düşüncesi bana göre yanlış yada facebook var diye facebook benzeri yapılması aptalca diyemeyiz abi neden google kazansın ki ya paralarımız hep abd ye neden gitsin ki ya buna sinir gıcık kapıyorum öyle böyle değil ya