belkide ben artık googledan çok nefret ettiğim için böyle şeyler yazıyorum

ne bilim değişiklik istiyorum belkide türklerden bir arama motoru çıkmadı neden yapamıyoruz mesela r10 da çok iyi yazılımcılar olduğuna eminim neden bu işe girmiyorlar en iyisi google diye bişey yok bana göre çalışırsan yaparsan daha iyisi hep olacaktır.
Bizdeki asıl sorun biz var olan bir şeyi neden yapmıyoruz, daha iyisini yapalım, alternatifini yapalım dememiz bence, asıl olay olmayan bir şeyin peşine koşmak.
--
Aynı temayı kullanan bir site mobil uyumluyken bir başka site uyumlu değil gösteriyor, bu sorunu nasıl düzeltebiliriz fikri olan var mı?