Çünkü hocam senin Google için yaptığın şeyler diğer arama motorları içinde aynı şeyi ifade ediyor fark eden bir şey yokki

onlar içinde yapmış oluyoruz misal benim yandexin varlığından bile haberim yokken sitem kelimesinde hatta kelimesine yakın 3 4 farklı kelimede 1.sırada idi

bing yaho vs de de öyle hepsi aynı mantıkta çalışıyor,yani mesala bir link alıyorsun bunun sadece Google için faydası yok hepsi için geçerli oluyor
belkide ben artık googledan çok nefret ettiğim için böyle şeyler yazıyorum

ne bilim değişiklik istiyorum belkide türklerden bir arama motoru çıkmadı neden yapamıyoruz mesela r10 da çok iyi yazılımcılar olduğuna eminim neden bu işe girmiyorlar en iyisi google diye bişey yok bana göre çalışırsan yaparsan daha iyisi hep olacaktır.