Makale_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 optimizasyona kimse giremiyor, boş sayfa gösteriyor bizde burada takılalım bari
Ben de sadece bende oluyor sanıyordum. Demek ki genel bir sorunmuş