Çünkü hitin ağırlığı googleden geldiği için.Google de birinci sıradaysan diğer arama motorlarında otomatik bire gelirsiniz zaten çoğunlukla.
şunu demek istiyorum belkide google biz şımartıyoruz hep google için bişeyler yapıyoruz
http://www.alexa.com/siteinfo/yandex.com.tr bakarsan 18 sırada demekki çok insan bişeyler arıyor yani ne bileyim yandex ve bing için bişeyler yapsak belki daha çok hit alabiliriz.