Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü hitin ağırlığı googleden geldiği için.Google de birinci sıradaysan diğer arama motorlarında otomatik bire gelirsiniz zaten çoğunlukla.
şunu demek istiyorum belkide google biz şımartıyoruz hep google için bişeyler yapıyoruz http://www.alexa.com/siteinfo/yandex.com.tr bakarsan 18 sırada demekki çok insan bişeyler arıyor yani ne bileyim yandex ve bing için bişeyler yapsak belki daha çok hit alabiliriz.