hesaplar yeni açılıyor kapanma ihtimali yüksek hiç twit atmamış vs dezavantjlı görünüyor eski tarihli bot olsa da olur hesap var mı elinizde. birde fiyat çok yüksek daha uygun bir fiyatınız olabilir mi?