merhaba arkadaşlar konuyu nereye açacağımı bulamadım direk soruna geçip kafanızı ağrıtmayayım
wifiyi komşum ile kullanıyorum ve şu an evde yoklar sorun şu sitelerime birkaç kez gçremedim host firmama yazdım reset at modeme düzelir dedi dediğini yaptım düzeldide ama 2 saat sonra yine sitelere girmemeye başladı tekrar reset atınca yine girdi ama 2-3 saat sonra yine gitti ana bilgisayar ve modem komşuda ve sürekli sitelere giremiyorum işlerim aksıyor ne yapmam lazım iyi günler