şahsen , h1 ve h2 konu başlıklarına link verme taraftarı değilim.
çünki , gelen kullanıcılar tekrar dan konu açıklamasına bakınca link çıktığında kötü bi durum söz konusu olabilir ( kendimce)
bunun yanı sırada, h1 ve ya h2 etiketlerine link hiç vermedim. öyle birşey denemedim yani , böyle birşey yapanı da duymadım desem yeridir hocam. Tabi Siz bilirsiniz yine de , belki olumlu bir sonuç verebilir belki kötü sonuçlar doğurabilir , denemekte fayda var.