Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pardon o zaman özür dilerim ben yanlış anladım mevzuyu. Direk ekran görüntüsünü alıp şikayetçi olun. Böyle şeyleri pas geçmeyin. sizin başınıza gelmiş en azından bundan sonra başkalarına aynı şeyi yaşatmasınlar.
Dediğim gibi hocam ben söyledim ama enişte kabul etmedi. Artık yapacak bir şey yok. Siteyi de bugün tekrar yayına vermişler. Bana kalsa domainden de vazgeçerdim ama yinede peşine düşerdim ama benden çıktı çıkıştı