Arkadaşlar videonun sonundaki şunu da izleyin gibi bir ekran oluyor, sabit bir resim, resmin bir yerinde video önizlemesi. O nasıl yapılıyor bilgisi olan var mı?
Ben photoshop kullanıyorum. Önce psd hazırlıyorum, iki video penceresi bırakıyorum. Videoları photoshop'a Import ediyorum. Sürelerini ayarladıktan sonra Export kısmından Video seçeneğiyle mp4 uzantılı alabiliyorsunuz. Şu videonun sonundaki gibi:
https://www.youtube.com/watch?v=QBCvSHOVbFU