Siz yazılanı okumadınız yada yanlış anladınız sanırım. Vermedikleri hizmet için yaygara koparıyor adamlar. Geçen senenin ücretini daha 1 ay falan dolmadan ödedi enişte. Bu senenin ücretini de istemiş vermeyince alamadığı para için index atmış. Bu gün kalkacaktı güya index ama halen duruyor. Deli olmamak elde değil. Birde dosyaları falanda sildilerse seyret cümbüşü
pardon o zaman özür dilerim ben yanlış anladım mevzuyu. Direk ekran görüntüsünü alıp şikayetçi olun. Böyle şeyleri pas geçmeyin. sizin başınıza gelmiş en azından bundan sonra başkalarına aynı şeyi yaşatmasınlar.