Yaptıkları doğru değil ancak şöylede bir durum var. Adamlardan 1 yıl boyunca hizmet almışsınız. Bu 1 yıl süresince 100 lira para bulup ödeyemedinizmi? Buna kimse inanmaz. Firmanın size güvenip peşin ödeme almamasını suistimal etmişsiniz.
Ufaak tefek firmalara web sitesi yapıp para alamayan bir çok arkadaş vardır bu forumda. Ne kadar adi bir durum olduğunu onlar daha iyi anlar. Hizmeti aldıysan ne yapar eder ödersin. 100 lira cebinde olmasada bi yerden mutlaka tedarik edilebilir. Ameliliğe gider yine ödersin.
Önce kendi kapınızı süpürün bence.