Merhabalar,
Konuyu dün geceden beri takip ediyorum da utandım açıkcası. Telefon ile aramaya kalktım sonra vazgeçtim, yorma kendini dedim kendime.
Tek makul bulduğum cevapları ise en azından ödeyemiyorum yada 5 ay sonra ödersem olur mu gibi birşeyler söyleyebilmesinden bahsetmeleri ki bu cevapta samimi gelmiyor açıkcası.
Adalet hem hukuktan gelir, hem de yaradandan.
Sitelerini inceledim, bu işlerle yakından ilişkisi olmayan adamlar Ankara'da hizmet verip, amerikadan reseller ile millete peşkeş çeken insanlar. Şeytan diyor ver ellerine ama bu da bir kul hakkı.
Susamadım yazmak istedim.
Geçmiş olsun.