Merhabalar,

Yaklaşık 2 yıl önce, aslında sırf XHTML ve CSS öğrenmek için başvurduğum web tasarım kursuna, nihayet gidebiliyorum.

Sayfa tasarlamak amacında değilim ilerleyen zamanlarda. Yaptığım işte, bir sayfanın işleyişinde ne gibi aksaklıklar olabileceği veya ona ne eklenebileceği kadar kod okumayı bilsem bana yeter.

Neyse, konumuza gelelim.

2 sene önceki programı zahmet edip güncellememiş gittiğim kurs. Hala HTML5 müfredatta yokken flash öğretiyor. E dünya gümbür gümbür mobile gidiyorken flash tasarım kullanmak da bana çok anlamlı gelmiyor.

Üstünkörü bir şey de değil üstelik; flash için yaklaşık 2 ay ayırmışlar.

Şimdi diyorum ki, ben flash neyim derslerine gitmesem, boşuna vakit kaybetmeyip işlerime baksam... Sizce nasıl olur? İlla flash'ın her bir şeyini bilmek gerekli midir?